Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Danielová, Kamila ; Ing.Žaneta Homoláčová (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti banky prostřednictvím rozvoje její značky. Stávající situace firmy je rozebrána dle teoretických poznatků a metodiky Ko Floora. Následně je firma porovnána s vybranými konkurenty. Na základě porovnání a provedení dalších analýz jsou pro firmu stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky.
Brand Management of a Selected Brand
Daly, James ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The purpose of this Master's thesis is to address the subject of brand management. The primary objective is to summarize the issue of brand management and then apply the attained knowledge on a selected brand operating on the Czech market in the online music streaming industry. This means evaluating the analytical part that includes its current brand management strategy together with its market situation based on the overview of the frameworks and its strategic options described in the theoretical part. Then possible recommendations are proposed, offering strategic branding options that are designed to help the brand improve its position on the Czech market.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šohajová, Kristýna ; Hudáková, Markéta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je vypracovat návrh opatření expanze značky Ideální nájemce na nový trh s důrazem na posílení konkurenceschopnosti značky na trhu. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska, která vycházejí převážně z metodiky autorů Ko Floora a Kellera. Analytická část se zaměřuje na zhodnocení aktuálního potenciálu značky a analýzu konkurentů na plánovaném trhu. V návaznosti na provedené analýzy jsou v návrhové části navržena opatření v oblasti komunikace směřující k expanzi značky.
Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Keprdová, Šárka ; Svoboda, Štěpán (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím využití nástrojů online marketingu. Na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti jsou vypracovány návrhy opatření přispívající k podpoře rozvoje značky pomocí vybraných online marketingových nástrojů (SEO, PPC, sociální sítě).
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Tvarožková, Klára ; Havíř, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro strategický rozvoj značky brněnského startupu, který se pohybuje na globálním trhu prvkové analýzy. V rámci práce budou představena teoretická východiska zaměřená na oblasti značky, business modelu,trhu, konkurence a zákazníků. Analytická část zkoumá aktuální situaci na trhu, přístup konkurence k rozvoji značky a také dosavadní značku samotného startupu. Návrhová část této diplomové práce vytváří možný model rozvoje značky společně s návrhy na implementaci a zvýšení povědomí
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šohajová, Kristýna ; Hudáková, Markéta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je vypracovat návrh opatření expanze značky Ideální nájemce na nový trh s důrazem na posílení konkurenceschopnosti značky na trhu. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska, která vycházejí převážně z metodiky autorů Ko Floora a Kellera. Analytická část se zaměřuje na zhodnocení aktuálního potenciálu značky a analýzu konkurentů na plánovaném trhu. V návaznosti na provedené analýzy jsou v návrhové části navržena opatření v oblasti komunikace směřující k expanzi značky.
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Keprdová, Šárka ; Svoboda, Štěpán (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím využití nástrojů online marketingu. Na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti jsou vypracovány návrhy opatření přispívající k podpoře rozvoje značky pomocí vybraných online marketingových nástrojů (SEO, PPC, sociální sítě).
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Danielová, Kamila ; Ing.Žaneta Homoláčová (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti banky prostřednictvím rozvoje její značky. Stávající situace firmy je rozebrána dle teoretických poznatků a metodiky Ko Floora. Následně je firma porovnána s vybranými konkurenty. Na základě porovnání a provedení dalších analýz jsou pro firmu stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.